2010-10-23

JIPPI....

Mina mobilväskor finns nu till försäljning på Slättarps Gård (mellan Malmö och Trelleborg)!!!

Har du varit där? Det är en helt underbar livsstilsbutik med inredning, kläder, växter, porslin, möbler, kuddar, lampor, tvålar, krukor, vaser, smycken, väskor, skor, fina lådor, kex, marmelader mm mm mm. Stilen är blandad från olika trender som gäller just nu, men i en härlig mix som gör att stället är helt fantastiskt. PRECIS MIN STIL, eftersom jag också gillar att blanda klara detaljer i turkos, lila, limegrön mm med de dova tonerna som ljung, lin och lavendel. Charlotta, du har verkligen lyckats!

Jag kan inte säga annat än ÅK DIT. Och vet du - det bästa av allt - det är barnvänligt! Det finns ett härligt café med sprudlande accentfärger och barnvänliga kakor samt ett utomhuslekland på gång. Tänk till våren och sommaren när vi kan sitta där och njuta en kaffe latte med något gott till och barnen samtidigt kan springa av sig och ha hur kul som helst.

I nästa vecka kommer jag att visa härliga bilder från Slättarps Gårds interiör, men idag är det mina väskor på Slättarps Gård som gäller.

Foto: GreyMatter

Ikväll ska vi på "Oscarsgalamiddag" här nere i Skåne. Ska bli väldigt kul! Rapporterar mer imorgon. Tills dess - ha en sprudlande lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittar in. Skriv gärna några rader.
Kram
/Annika