2010-09-23

Välkommen till min blogg!

Här kommer jag att dela med mig av mina olika projekt inom design, inredning, trädgård, mat och trender - med andra ord sånt som inspirerar mig.
Jag inspireras av att blanda gammalt och nytt, billigt och dyrt, trendigt och klassiskt, lätt och svårt så att det blir något alldeles alldeles EGET. Jag hoppas du som tittar in skall bli inspirerad, glad och motiverad att själv följa dina infall, såsom jag precis gjort, när jag startade denna blogg.

Det projekt som just nu upptar mestadelen av min tid är de små mobilväskorna designade av GreyMatter, vilka du kan finna till såväl beskådan som försäljning om du klickar på länken till höger. Då det inte finns 2 exakt likadana väskor kan du alltid gå in via länken för att se vilka väskor som finns tillgängliga - och om du vill köpa är det bara att sända ett mejl så ordnar vi det. 

Låt kreativiteten och inspirationen flöda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittar in. Skriv gärna några rader.
Kram
/Annika