2010-12-06

2a advent passerat



Foto: GreyMatter
 Hej i julyran. Tänk att vi redan är på väg mot 3e advent... Tiden bara flyger iväg. Igår hade vi nostalgisöndag och tittade på gamla julaftonsfoton. Det passade bra i snöblåsten.

På bilden ser ni vår andra adventsljusstake.
Såg i Isabellas (en mysig dansk tidning) att de hade satt ljus i glasflaskor och blev så inspirerad av det att jag rotade fram våra gamla drickaflaskor och målade nummer på dem. Min kära man karvade sen till ljusen så att det passade dessa smala flaskhalsar. Jag måste erkänna att jag blev väldigt nöjd med dem. Kanske något att ha kvar även efter jul (men utan siffrorna - om jag nu kan få bort dem). Imorgon är det dags för inspirationstema från fabriken. Vi ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittar in. Skriv gärna några rader.
Kram
/Annika