2010-12-05

Tack allihopa

för era åsikter och råd. Har gått och spanat in Rice lampan ett bra tag, men inte funnit någon ställning till den (det är eg en taklampa). Och plötsligt blev jag tveksam till om jag kommer att gilla den lika mycket över tiden. Men nu när skärmen väl är hemma i huset och ställningen (som jag jagat i över en vecka) fungerade, så känns det jättebra. Vad tycks?

 (Och ni har rätt... Den andra lampskärmen är betydligt mer alldaglig och inte så personlig.) Nu ska jag bara iväg och hämta den andra ricelampan - som inte har samma mönster, men samma modell.
När de är på plats, och sänggaveln är gråmålad, lägger jag ut dem båda så att ni får se hur det blev. Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittar in. Skriv gärna några rader.
Kram
/Annika