2010-12-16

I love....

Måste erkänna att jag har en viss svaghet för denna typ av hus, belägna i de snöiga bergen, med naturliga toner som harmonierar perfekt - speciellt så här vintertid. Grenar inomhus, horn, öppna spisar, ljuskronor - allt i en lugn harmonisk nyans av beige. Här skulle jag kunna flytta in direkt.
Kolla in badrummet. Vill ha. Lite rått, men samtidigt varmt och bara såååå läckert
(nej jag är inte alls avundsjuk....)

Bergen utanför. Bara att sätta på sig skidorna på terassen. En brasa och en filt att värma sig med när man kommer hem. Sämre kan man ha det.
 Även inomhus får man lite av en utomhus känsla.
Alla foto från Elle Decor, fotograf: Miguel Flores-Vianna
Och till sist matsalen. De, i dagsläget, så moderna böckerna väl synliga och en rymd som är magnifik. Tänk vad ett bord för 8-10 personer kan se litet ut. Rustikt, rått men samtidigt ombonat och väldigt elegant. Här skulle jag mer än gärna spendera mina skidsemestrar.

Reportage från Elle Decor. Hemmet finns i bergen utanför Idaho.
För att se fler läckra bilder och läsa om detta fantastiska hem, klicka här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittar in. Skriv gärna några rader.
Kram
/Annika