2010-11-29

Blinka lilla stjärna där

Efter gårdagens 1a adventsfirande tänkte jag visa mina nya adventsstjärnor. Jag har ju pratat om hur vackra de är. Men jag vill ju dela med mig av dem också. Det gäller att man gillar lila och silver. Men om någon mer än jag gör det så tror jag ni tycker att de är ganska bedårande. Ett litet fel bara. Man får leta efter belysningen även när de är tända för de är ganska mörka. Men vad gör det när man lever i sin lilla bubbla och tycker att de är de vackraste stjärnorna detta året :0) Hur ser era julstjärnor ut? Kanske jag hittar nya favoriter hos er?

Jag har dessutom varit lite pysslig i helgen och sprayat några grenar och kvistar som jag plockade innan snön överraskade oss. Om ni undrar vilken färg så ser ni det på bilden nedan. En liten hint "silver". Så nu krockar vi med dessa yviga kvistar varje gång vi ska besöka toaletten. Men vad gör man inte för att det ska se snyggt ut. Ha en mysig kväll. Tjingeling. 
Alla foton: GreyMatter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittar in. Skriv gärna några rader.
Kram
/Annika