2010-11-15

Önska går ju..

Tänk att kunna önska sig vad som helst från en livsstilsbutik.... och att det även kan slå in!!!  Hviit.no har just nu en tävling där man kan önska sig saker från deras nätshop. Dessa önskningar kan sedan införlivas när tävlingens vinnare dras.(Hoppas hoppas hoppas hoppas).
Då jag älskar By Nords påslakanset hamnar de allra högst upp på min önskelista. Gärna ett av varje. Men de är tätt följda av den härliga pälskudden. De fantastiska lampskärmarna - dels den lite mindre för vår golvlampa, men även den stora till taket - tackar jag inte nej till. En almanacka på väggen - för att hålla reda på hela familjens aktiviteter är aldrig fel, och äldste sonen skulle bli lycklig över att få väggen täckt av världen. Sist men inte minst vill jag gärna ha något snyggt och gott till mina torra vinterläppar.
Vad önskar du dig i julklapp ? Var med i tävlingen du med! Gå in på Hviit.no (innan den 18/11) för att se vad du önskar dig och börja sen önska.




   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittar in. Skriv gärna några rader.
Kram
/Annika