2010-11-16

Kontraster - tisdagens tema i fabriken

Min första tanke när jag såg tisdagstemat - kontraster - var svart och vitt. För mig är svart och vitt, hårda kontraster som samtidigt kan vara så vackra tillsammans. Så, min tisdagsbild blir 2 höga ljusstakar, som är exakt likadana, förutom att - en är vit och den andra är svart. 
Foto: GreyMater
Nu ska jag ut med hunden och se vilka fina kontraster skogen har att bjuda på idag - kanske något att dekorera med inför advent? Ha en kontrastfull dag!

3 kommentarer:

  1. FÖr mig med!

    HA det så skönt i skogen.

    SvaraRadera
  2. Hej,
    supersnygga. Jag är också en stor svart-o-vit-diggare.

    Hälsningar monica

    SvaraRadera
  3. Hej tjejer!
    Vad kul att ni kommenterar och inte bara tittar in. Jag ser ju att många tittar in, men alla är inte lika flitiga att kommentera - och det blir ju så mycket roligare och levande med kommentarer.
    Kram
    Annika

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittar in. Skriv gärna några rader.
Kram
/Annika